Alleen naar werk, strand en een franse skinny lady - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Sarah Dik - WaarBenJij.nu Alleen naar werk, strand en een franse skinny lady - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Sarah Dik - WaarBenJij.nu

Alleen naar werk, strand en een franse skinny lady

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

06 Mei 2015 | Cyprus, Paphos

Hello!
Donderdag (30 april) moest ik voor het eerst alleen naar werk fietsen. Waarom? Omdat Kas zijn ouders toen aankwamen in Paphos! Voor het eerst is ons huisje niet alleen ons huisje maar ook van de gasten, dit zal wel even wennen worden. Vanaf nu zijn we nog maar weinig alleen. Morgen komen namelijk Reno en Laurie al, en dan weer even werken en komen mijn ouders en zus. Woehoee, de tijd vliegt.

Demetris vraagt sinds vorige week elke dag of ik naar het strand ben geweest. Nou afgelopen zaterdag was het eindelijk zover. Kas en zijn ouders waren boodschappen doen en naar Tombs of the Kings en ik ging lekker naar het strand. Wat was dat verrukkelijk :D. Ik heb me prima vermaakt met m’n boekje en Reno’s muziek, helaas niet zo lang want op een gegeven moment was het helemaal bewolkt maar dat mag de pret niet drukken. Maandag (4 mei) kwam Demetris weer naar mijn kantoortje lopen en zegt: heyyy you went to the beach, i can see it, a little colour suits you. Nou wat fijn dat het ook nog zichtbaar is.

Vrijdag 1 mei zijn we naar een klooster (Agios Neophytos) in de bergen geweest. De monnik die er woonde had zijn eigen woning in de berg gehakt, heel gaaf. Hij had ook een sarcofaag voor zichzelf gemaakt maar toen die klaar was, was hij nog niet dood, dus had hij tijd over en bouwde hij nog een kerkje.

Vandaag werd ik weer eens aangezien voor een Franse dame. Vroeger gebeurde dit continue, he Fem, haha. Altijd Bonjour! Vandaag ontmoette ik de I.T. manager (Rodolfo Berrospi Fernandez, te koele naam). Een hele spontane man die me totaal geen Nederlander vond maar een typische franse skinny lady, haha. Verder heb ik deze week kroketten bekeken met Pavlos (spreek uit Pablos) een hele dikke man, obesitas keer tien ongeveer, en hij houdt van eten, dit vindt hij zelf heel grappig: i love food, that’s why i am so fat. Gelukkig heeft die beste man zelfspot. Ook ging ik Lokum eten met George, of in het Grieks Loukoumi, ze vinden het hier leuk om mensen vet te mesten, dus hopelijk kom ik nog wel terug als een "Franse skinny lady". Zaterdag ga ik naar de kapper met Efi, een collega met een bobline. Ik dacht: ik ga naar haar kapper dan komt het sowieso goed hehe. Ze haalt me op en dan rijden we erheen. Ik ben benieuwd hoe het wordt :D.
Vanaf morgen een weekje vakantie, yes heel veel zin in!

Tot morgen Reno!
Liefs

  • 06 Mei 2015 - 11:56

    Femke:

    waaahahaha leuk saar!!! Franse skinny lady

  • 06 Mei 2015 - 11:58

    Femke:

    have fun met Reno!!

  • 06 Mei 2015 - 14:27

    Sarah Dik:

    Haha jaa memories van vroeger :D:D. Dankje Fem! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 9524

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 13 Augustus 2015

Stage op Cyprus

Landen bezocht: