Reno - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Sarah Dik - WaarBenJij.nu Reno - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Sarah Dik - WaarBenJij.nu

Reno

Door: Sarah

Blijf op de hoogte en volg Sarah

22 Mei 2015 | Cyprus, Paphos

Hello!

De week met Reno is alweer voorbij, wat ging het snel en wat was het leuk! Donderdag 7 mei kwam Reno al lekker vroeg aan, 11.40. Hij wist niet dat Kas en ik als verassing met de ouders van Kas mee waren gereden om ze te verwelkomen (de ouders van kas vlogen op dezelfde dag terug naar huis). We zaten om iets van 7 uur al in de auto hehe. De eerste dag samen hebben we lekker uitgerust op het strand, genieten. De volgende dag waren we meteen actief. We bezochten Limassol. We hebben rondgewandeld, het kasteel bezocht, een paar kerken bekeken, langs zee gelopen en een heeerlijke pizza gegeten.
Zaterdag hebben we een fiets opgehaald voor Reno aangezien de afstanden lopend in Paphos best ver zijn. Hierna gingen we heerlijk naar het strand, fijnn. ’S avonds hebben we heel lekker gegeten bij een restaurant aan zee bij de haven, allebei vis, hmm. En daarna zijn we een drankje gaan doen met z’n vieren en gingen Reno en ik uit.
Op zondag gingen Reno en ik door Paphos fietsen. We zijn naar wat ruïnes geweest en hebben de mozaïeken bezocht.
Op maandag gingen we naar de overdekte markt, waar het heel druk was en hebben we geluncht met uitzicht over heel Paphos + zee en ’s middags hebben we geparasaild! Dit was een verassing van mij. Het was zo gaaf. Daar hingen we dan, heel hoog in de lucht, met super ver uitzicht, in het mooie weer, perfect. Reno heeft alles gefilmd met de gopro, haha te vet.
Dinsdag gingen we een safari tocht doen wat ook heel gaaf was. We zaten in een jeep met 4 Russen en 2 Britten. Onze chauffeur was geniaal, hij dacht dat Reno Rio heette, hij racete lekker over alle hobbels en deed nog een wedstrijdje met een andere jeep. We zijn naar sea caves geweest, waar je kon zien dat Cyprus elk jaar iets omhoog wordt geduwd omdat het een non actieve vulkaan is, of zoiets. We gingen naar de Baths of Aphrodite waar ik water op mijn hoofd en hals moest doen zodat ik tien jaar jonger werd.. Dus ik ben weer 10. We zijn naar een paar oude Turkse stadjes gegaan en ik mocht koffie op z’n Cypriotisch zetten! De koffie wordt dan gekookt in zand. We gingen naar Lara Bay waar normaal heel veel schildpadden zijn, maar die waren er helaas nog niet. En als kers op de taart gingen we naar Adonis waterfalls. Super gaaf om dat mee te maken. Het water was ijskoud, maar diehards Reno en Sarah zijn erin geweest. Reno zelfs kopje onder, gek.
'S avonds gingen we genieten van de zonsondergang bij zee. We zaten op een rots met perfect uitzicht, heel mooi. Toevallig hadden we allebei een cadeautje voor elkaar mee. Ik kreeg een hele mooie pandora armband!! Aaah te lief. Helaas was hij iets te groot maar volgende week nemen mijn ouders de nieuwe kleinere mee :D:D. Reno kreeg van mij een handgemaakt beeldje van een strijder wat heel lang geleden gevonden is in de grond (of course niet de echte maar nagemaakt).
Woensdag gingen we naar Nicosia, de hoofdstad. Helaas was het slecht weer, maar we hebben er het beste van gemaakt. Donderdag brachten we Reno en Laurie alweer naar het vliegveld :(.
Het weekje vloog voorbij, gelukkig maar! Want dat gebeurd altijd als je het naar je zin hebt :)
Ik heb alweer wat nieuws om naar uit te kijken want volgende week komen pap, mam en Fem al, woehoe zin in!

Doei!

  • 22 Mei 2015 - 20:37

    Reno Aka Rio:

    <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 9528

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 13 Augustus 2015

Stage op Cyprus

Landen bezocht: